Thursday, March 27, 2014

You Should Be More Careful.

A Deputy Minister should be more careful when answering in Parliament, especially on matters of national security.


KENYATAAN MEDIA YB DATUK ABD RAHIM BAKRI,TIMBALAN MENTERI PERTAHANAN 
Unit Komunikasi Korporat, Kementerian Pertahanan telah mengeluarkan kenyataan berikut:
Jawapan Pada Sesi Parlimen
Kuala Lumpur, 27 Mac 2014 
Berhubung kenyataan saya dalam perbahasan titah Di Raja di Parlimen semalam (26 Mac 2014) yang mengatakan pesawat MH370 berpatah balik (turn back) berkemungkinan setelah menerima arahan daripada pusat kawalan, saya ingin menjelaskan bahawa ia hanya merupakan andaian saya semata-mata serta kemungkinan-kemungkinan yang boleh berlaku.
Selepas membuat semakan, saya ingin tegaskan bahawa andaian saya adalah tidak tepat.

No comments: